Lammilla jälleen tyytyväiset asiakkaat

Lammin Betonin asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset Lammilla jälleen tyytyväiset asiakkaat

Uusi kysely vahvistaa asiakasluottamuksen

Lammin Betonilla toteutettiin marraskuussa vuosittainen ammattiasiakkaiden asiakastyytyväisyyskysely. Tänä vuonna vastausprosentti oli 18 %, mikä on hieman korkeampi kuin viime vuonna (17 %). Tämä kertoo siitä, että asiakkaat haluavat aktiivisesti antaa palautetta ja osallistua yhteiseen kehittämiseen. Tulokset olivat jälleen erittäin vahvat: vuoden 2025 suositteluindeksi NPS 88 osoittaa, että asiakkaat kokevat yhteistyön Lammin kanssa kokonaisuutena erittäin toimivaksi ja luotettavaksi.

Asiakaskokemus pysyy kehityksen keskiössä

Säännöllinen asiakaskysely on meille tärkeä työkalu, koska sen avulla saamme suoraa palautetta niiltä, jotka käyttävät tuotteitamme ja palveluitamme. Tämän vuoden vastaukset toivat esiin samoja teemoja kuin aiemminkin: mittatarkat tuotteet, toimivat toimitukset ja nopea, ystävällinen palvelu.

Asiakkaiden palautteita:

”Hyvää yhteistyötä – kiitos.”

”Tuotteet ovat todella hyviä asentaa mittatarkkuuden ansiosta.”

”Pitäkää hyvä meininki jatkossakin.”

”Olen erittäin tyytyväinen tuotteisiin ja palveluun.”

”Laadukas tuote, jota on hyvä asentaa.”

Lammilla jälleen tyytyväiset asiakkaatKaikki palautteet käydään läpi ja huomioidaan kehitystyössä. Pienetkin havainnot voivat johtaa parannuksiin, jotka näkyvät suoraan asiakkaiden arjessa.

NPS – mittari asiakkaiden tyytyväisyydestä

NPS-luku (Net Promoter Score) kertoo, kuinka todennäköisesti asiakas suosittelisi tuotteitamme ja palveluamme eteenpäin. Tulosta pidetään erinomaisena, jos se ylittää 50 pistettä. Tämän vuoden NPS 88 on selvästi tämän rajan yläpuolella.

Tulos kertoo, että asiakkaat kokevat yhteistyön kanssamme sujuvaksi ja luotettavaksi. Se on vahva osoitus siitä, että pitkäjänteinen työ laadun ja asiakaskokemuksen eteen toimii.

Kiitos jokaiselle asiakkaallemme

Myyntijohtaja Matti Haukijärvi kertoo olevansa kiitollinen asiakkaiden aktiivisuudesta: “On hienoa nähdä, että asiakkaamme kokevat yhteistyön kanssamme aidosti hyväksi. Asiakkaiden antama palaute on meille erittäin tärkeää, koska se ohjaa kehitystä oikeaan suuntaan.”

Haukijärvi haluaa kiittää asiakkaita henkilökohtaisesti: “Lämmin kiitos jokaiselle kyselyyn vastanneelle ja kaikille asiakkaillemme kuluneesta vuodesta. Arvostamme suuresti luottamustanne ja yhteistyötänne.”

Arvostamme sitä, että asiakkaat haluavat käyttää aikaansa palautteen antamiseen. Se auttaa meitä pitämään palvelun laadun korkealla ja kehittämään toimintaamme.

Palautetta voi antaa meille milloin tahansa. Ota yhteyttä!

Lammin Betonin ystävällinen henkilökunta

Kiitos kuluneen vuoden yhteistyöstä!